Lahjakortit

Joulu lähestyy. Mikä sen ihanampaa kuin antaa lähimmäiselle lahjaksi hemmotteluhetki. Ostaessasi Hoitohuone Sinjasta kahden tai useamman hoidon lahjakortin, niin saat yhden seuraavista Frantsilan tuotteista ilmaiseksi:Luontoäidin ruusuinen suihkugeeli, Nokkos-yrttishampoo, Saunatuoksu Rentoutus, Saunatuoksu Joulu.

dsc08621

 

Jos näistä lahjakorttivaihtoehdoissa ei löydy sinulle sopivaa, voimme räätälöidä sellaisen mielesi mukaan.

 

dsc08613 dsc08614 dsc08615 dsc08616 dsc08617 dsc08618 dsc08619

 

Tee pieni hyvä teko

Meillä on Team Rynkebyn keräystempauksen lipas, johon voit hoidon yhteydessä tehdä lahjoituksen, jos haluat. Voit myös tulla ihan vain muutenkin tiputtamaan lahjoituksen lippaaseen sovittuna ajankohtana. Rahat menevät lyhentämättöminä Sylva Ry:lle, joka auttaa syöpää sairastavia lapsia ja nuoria Suomessa. (Keräys on Helsingin poliisilaitoksen hyväksymä POL-2015-6898)

dsc08611

Hyvinvointia ja hyväntekeväisyyttä

Tehdään hyvää yhdessä <3

Helpotusta stressiin

Jokainen on varmasti joskus kokenut stressiä. Lyhytaikainen stressi ei ole pahasta. Se ikään kuin pitää elimistön skarppina ja lisää suorituskykyä.

Ihmisten stressinsietokyky vaihtelee ja se riippuu paljon yksilön asenteista ja näkökulmista. Useimmiten stressi liittyy tilanteeseen, jossa ympäristön vaatimukset ovat niin suuret, että ne kuormittavat  liikaa ja ihminen toimii voimiensa äärirajoilla. Stressiä aiheuttavat mm. taloudelliset ongelmat, kiire, työhön tai opiskeluun liittyvät paineet, työttömyys, perheongelmat, ihmissuhteiden puute, äkilliset traumaattisen tapahtumat.  Pitkään jatkuessaan stressi aiheuttaa monenlaisia ongelmia kuten unettomuutta, ärtyisyyttä, päänsärkyä, vatsavaivoja, rytmihäiriöitä, verenpaineen nousua, vastustuskyvyn heikkenemistä, kilpirauhasongelmia, masennusta, burn outia…

Tärkeintä on pyrkiä vaikuttamaan stressin aiheuttajaan ja vastapainoksi viettää mahdollisimman paljon aikaa rentoutuen. ”AKKUJEN LATAAMISEEN” on monia konsteja. Rentoutua voi  yksikseen joogaamalla,  luonnossa liikkumalla, meditoimalla tai esim.  lukemalla. Hyviä rentoutumiskeinoja ovat myös erilaiset hoidot, kuten hieronta, kuumakivihieronta, energiahoito…
Suraavassa on vielä muutama stressinpoistovinkki. Ne eivät ole tärkeysjärjestyksessä, mutta viimeinen on kuitenkin yksi tärkeimmistä.

DSC_0332

– Tunnista omat voimavarat ja osaa tarvittaessa sanoa ”Ei”

– Suunnittele ajankäyttösi paremmin

– Älä vatvo asioita

– Nuku riittävästi

– Syö terveellisesti

– Pyri hoitamaan ihmissuhteitasi

                                                       

  – USKO SIIHEN, ETTÄ VOIT ITSE VAIKUTTAA STRESSIN MÄÄRÄÄN

                                  JA HALLITA SITÄ