Stressin lievittäminen

Lyhytaikainen stressi on hyödyllistä; selviydyt paremmin kokeissa tai äkkinäisessä tilanteessa pystyt reagoimaan nopeasti. Pitkään jatkuessaan stressi saa kuitenkin ikäviä seuraamuksia aikaan. Ne voivat olla pienempiä, kuten hermostuneisuus, päänsärky, unettomuus, vatsavaivat, mutta pahimmillaan koko elämää rajoittavia, kuten syvä uupumus, kilpirauhashäiriöt tai jopa sydänkohtaus.

Stressiä aiheuttavat monet eri asiat: Liiallinen työmäärä, rahahuolet, läheisen sairastuminen, liikaa aktiviteetteja, perfektionismi, vaikeus sanoa EI….

Osa tuntee aika hyvin itsensä ja huomaa, koska stressin merkkejä alkaa olla ilmassa. Helpoiten niitä pystyy havainnoimaan, kun katsoo itseään ikäänkuin ulkopuolelta. Olenko sellainen kuin kuvittelenkin itseni pohjimmiltaan olevan? Vai onko käytöksessäni tai toiminnoissa jotain, joka ei ole minua tai ominaista minulle? Olenko levännyt ja virkeä? Olenko onnellinen ja seesteinen?

Toisinaan mopo on karata käsistä ja menee liian lujaa, eikä itse sitä huomaa. Tällöin olisi hyvä, että ympärillä olijat olisivat rohkeita, rehellisiä ja ottaisivat asian puheeksi. Mitä nopeammin saa apua ja helpotusta stressiinsä, sen nopeampaa on toipuminen ja voi välttyä monelta ikävältä terveyteen liittyvältä ongelmalta.

TÄRKEÄÄ on, että uskot voivasi vaikuttaa stressiin ja hallita sitä.

Seuraavassa muutama vinkki stressin lieventämiseen:

  • Tunnista omat voimavarat ja osaa tarvittaessa sanoa ”Ei”
  • Suunnittele ajankäyttösi paremmin
  • Lataa akkuja hieronnassa, energiahoidossa, metsässä, kalastamassa, maalaamalla, joogalla…..
  • Älä vatvo asioita
  • Nuku riittävästi
  • Pyri hoitamaan ihmissuhteitasi
  • Syö terveellisesti ja tue ruokavaliotasi ravintolisin

 

 

Stressi kuluttaa sunnattomat määrät vitamiineja ja muita ravintoaineita. Lisäksi stressi saattaa aiheuttaa suolisto-oireita tai vuotavaa suolta, jolloin ravintoaineiden imeytyvyys on myös heikkoa. Suoliston voidessa huonosti, pääsevät tulehdustekijät suolen seinämästä verenkierron kautta koko kehoon, myös aivoihin. Ohessa muutama tärkeä ravintolisä, jota kannattaa buustata erityisesti stressin iskiessä ja joista saattaa olla apua stressin hallintaan.

C-VITAMIINI 

B-VITAMIINI

TRE-JUOMA

ACIDOPHILUS PLUS

OMEGA-3

KALMAG PLUS D

 

 

 

Kaukohoitotarjous

TARJOUS 31.1.2018 SAAKKA:

3kpl KAUKOHOITOJA YHTEENSÄ 45€ (NORM 60€)

Kaukohoito sisältää noin 20minuutin pituisen energialähetyksen, jonka voit ottaa vastaan vaikka kotona sängyssä tai sohvalla huilaillen. Saat sen jälkeen palautteen energioistasi joko s-postitse, Facen kautta tai tekstiviestillä. Halutessasi osa hoidosta voidaan kohdentaa lievittämään jotakin ongelmaa kuten väsymys, unettomuus, jännittyneisyys, stressi, erilaiset särkytilat….

Ota rohkeasti yhteyttä!

 

Tässä muutamia hoitokokemuksia kaukohoidoistani:

”Heräilin joka yö noin neljän aikohin enkä enää saanut unta.

Kaukohoidon jälkeen nukuin kuin tukki.

Ihana tunne niskassakin. Pidempään jatkunut jännitystila helpotti”

”Sun energeettiset tulkinnat on osunut kyllä mulle niin nappiin ❤️

Mä allekirjoitan kaikki ja musta on ollu mieletöntä saada tietää juttuja itsestään koska pikkuhiljaa voi alkaa korjaamaan tekemisiään ja kuuntelemaan sydäntä, mitä se ohjaa tekemään… ❤️❤️ ” 

 

”Kiitos kaukohoidosta, Sini. Hoitosi oli tosi voimaannuttavaa.

Löysit todella tarkasti ongelmakohdat ja niiden aiheuttajat.

Energia kulki lempeästi juuri sinne missä sitä tarvittiin.

Olet rakkaudella hoitava ja taitava työssäsi.

Suosittelen lämmöllä.”