Kaukohoitotarjous

Monilla on nyt enemmän vapaa-aikaa, kun työt ja opiskelut hoidetaan kotoa käsin eikä harrastaminenkaan välttämättä ole mahdollista. Lisääntyneen vapaa-ajan voi käyttää hyödyksi panostamalla omaan hyvinvointiinsa. Se voi olla metsässä kävelyä, kirjan lukemista, rauhallinen saunahetki, rentoutusharjoituksia… Omalta osaltani haluan olla tukemassa hyvinvointiasi tasapainottamalla energioitasi. Monilla energiat ovatki nyt hieman vinksallaan vallitsevan tilanteen johdosta. Ilmassa on pelkoa, hämmennystä, epätietoisuutta, hermostuneisuutta…

Kaukoenergiahoidosta, kuten lähihoidostakin saattaa olla apua esimerkiksi jännityksen, huolen, stressin, surun, uupumuksen tai erilaisten kiputilojen lieventämiseen. Sillä voi olla positiivisia vaikutuksia mm. ylikierroksilla olevan hermoston rauhoittamiseen, uni- ja aineenvaihdunnan ongelmien korjaamiseen.

Lisää kaukohoidostani voit lukea tästä.

Kaukohoitotarjous

Kaikki kaukohoidot 15.3-30.4.2020   15€/kpl (Norm. 20-25€) sisältää kirjallisen palautteen

Ota rohkeasti yhteyttä 🙂

0442799097 tai hoitohuone.sinja@gmail.com

 

 

 

Miten voit itse tasoitella energioitasi?

Olen aina mielissäni, kun asiakas kysyy mitä itse voisi tehdä energioidensa eteen. Loppupeleissä kullakin meistä on iso rooli siinä mitä meille kuuluu, mikä tukkii energioitamme tai mikä saa energiat vuotamaan. Energiahoitajana olen apuna tasaamassa ja kohentamassa energioita oikeaan suuntaan sekä auttamassa löytämään itsenäisiä keinoja energioiden tukemiseen.

Tässä muutama tärppi, jolla voit kohentaa energioitasi paremmalle tasolle, jos et tunne oloasi aivan hyvinvoivaksi ja tasapainoiseksi.

1. Kiinnitä huomiota siihen, että peruspilarit ovat kunnossa: uni, terveellinen ruoka ja sopiva määrä liikuntaa. Jos jokin näistä on vinksallaan, pyri aktiivisesti korjaamaan tilannetta. Jos omat keinot eivät tunnu riittävän, niin on olemassa usean eri alan ammattilaisia, jotka auttavat mielellään.

2. Pyri välttämään pitkäkestoisia negatiivisia tunnetiloja, koska ne saattavat jumittaa energioitasi jopa vuosiksi. Tunteen kerrotaan kestävän noin 90 sekuntia. Jos sen jälkeen olet vielä esimerkiksi kovin vihainen tai häpeissäsi, olet omilla ajatuksillasi alkanut ruokkia tuota tunnetta, eikä se pääse hiipumaan. Suru on ehkä yksi vaikeimmista irtipäästettävistä tunnetiloista. Joskus toista ihmistä on vain niin kova ikävä. Onneksi surunkin voi muuttaa kauniimpaan muotoon, kaipuuseen, jossa toista on kyllä ikävä, mutta tunne ei ole niin lamaannuttava tai hallitseva. Muista myös, että sama 90 sekunnin sääntö päteen positiivisiin tunteisiin. Niitähän on toki hyvä ruokkia ajatuksillaan mahdollisimman pitkään.

3. Älä vatvo asioita. Aikamatkustuksen sanotaan olevan mahdotonta, mutta jotkut kyllä viettävät todella paljon aikaa menneessä tai tulevassa. Käydään moneen kertaan tilannetta läpi ja mietitään, josko olisinkin tehnyt tai sanonut jotain toisin, miksi toinen ihminen teki niin kuin teki tai toisaalta pohditaan tulevan tapahtuman kulkua ja sen mahdollista sujumista. Niihin ei kannata tuhlata energiaa. Ole mielummin läsnä ja keskity siihen tilanteeseen ja niihin ihmisiin joiden kanssa olet. Tässä yksi läsnäoloharjoitus.

4. Kohtele itseäsi hyvin. Tämä liittyy osin kohtaan 1, mutta  tarkoitan tässä kaikkea toimintaasi ja ajatusmaailmaasi. Harjoittele sanomaan ei, älä mollaa ulkonäköäsi, älä raada yli voimien, älä pyri koko ajan täydellisyyteen voimiesi kustannuksella, tee iloa tuottavia asioita, anna itsellesi anteeksi…

5. Pyri olemaan kiitollinen. Kiitollisuudella on positiivinen yhteys hyvinvointiin sekä onnellisuuteen. Kiitollisuutta voi harjoittaa miettimällä joka ilta vaikka viisi asiaa joista on kiitollinen. Muista myös kiittää muita joko sanallisesti tai vaikka viestillä. Tässä omaa kiitollisuuspohdintaa syyskuulta 2018.

6. Muista rentoutua. Energiat menevät helposti jumiin kiireestä, stressistä tai hammasta purren -fiiliksellä menemisestä. Lataa akkuja itsellesi sopivalla tavalla esimerkiksi saunoen, menemällä luontoon, tekemällä rentoutusharjoituksia tai vaikkapa vain loikoillen sohvalla.

7. Käytä energian tasoituksessa apuna värejä, tuoksuja tai ääntä. Jos tuntuu, että jokin väri vetää puoleensa, niin ehkä oletkin sen värin taajuuden tarpeessa. Oheisessa linkissä on infoa energiakeskuksista ja niihin liittyvistä väreistä, tuoksuista ja äänistäkin. Voit käydä katsomassa millä värillä voisit tukea mahdollista ongelmakohtaasi tai mikä energiakeskus kaipaa ehkä tasoittelua, jos yhtäkkiä haluat kaiken ympärilläsi olevan keltaista.

Energioiden itsenäiseen tasoitukseen ja normalisointiin on paljon muitakin keinoja, kuten erilaiset kivet, meditointi, visuailsointi…nämä listassa olevat ovat nyt ne, jotka itselläni ensimmäisenä tulivat mieleen.

Jos tuntuu, ettei omat konstit aivan riitä, niin autan mielelläni <3

Infoa energiahoidosta

Infoa kaukohoidosta